« Nettimittauksen hiekkalaatikolla tapahtuu | Pääsivu | Affiliate-markkinoinnin seuraaminen analytiikalla »

06/30/2013

Kommentit

Feed You can follow this conversation by subscribing to the comment feed for this post.

Rami Paramo

Erinomainen huomio ja kirjoitus Ismo. Uskomatonta tosiaan että valtakunnan (entinen) Journalistisen tason suunnannäyttäjä on nykyisellään tällä tasolla.

Media elää suurta murrosta ja tullaan näkemään varmasti vielä lisää
Toimialajärjestelyjä tässä matkan varrella.

Cheers, -r-

Ismo Tenkanen

Aivan. Tuolla Twitterissä näyttävät it-journalistit nyt selittelevän, että ei tässä varmaan pelottelusta ole kyse vaan pelkästään toimittajan väärinymmärryksestä.

Jotenkin tuollaisen vielä ymmärtäisi, jos olisi kyse tutusta 10 minuutissa ulkomaisesta lähteestä käännetystä copy-paste-journalismista, jota Hesarin netti harjoittaa, mutta nyt oli siis kyse HS:n printin sunnuntainumeron "analyysista", jolta todella voisi odottaa, että toimittaja paneutuisi asiaan ja tarkistaisi jopa parit faktat ennen kirjoittamista. Edes omalta mainosmyynniltään!

Mutta, ai niin, faktojen tarkistaminenhan olisi johtanut siihen, että koko juttua ei olisi syntynyt... Tai että olisi pitänyt tunnustaa, että Google/FB/MSN eivät itse asiassa teekään mitään, mitä Sanomat ei itse tekisi...

Tämän kirjoituksen kommentit ovat suljetut.