« Affiliate-markkinoinnin seuraaminen analytiikalla | Pääsivu | Google tietää minusta kaiken - vai tietääkö? »

09/19/2013

Kommentit

Feed You can follow this conversation by subscribing to the comment feed for this post.

_juho_

Hyvä kirjoitus! Käsittelin samaa asiaa aiemmin omassa blogissani - uskomatonta että monilla suurilla suomalaisfirmoilla ei ole verkkokauppoja edes englanniksi käännettynä.

http://juhonevalainen.blogspot.fi/2013/08/suomalainen-verkkokauppa-ulkomailla.html

Ismo Tenkanen

Joo samaa asiaa toistavat nyt kaikki digituntijat, mutta Suomessa on 15 vuotta vähätelty verkkokauppaa. Kuten Avauksen/ASML-blogissa oli, kaikki isot yritykset jaksavat muistuttaa, miten vain X % meidän liikevaihdosta tulee verkosta.

Kysymys kuuluu, miten uskotte, onko se kasvussa?

2000-luvun alussa matkatoimistot olivat sitä mieltä, että ei kukaan halua ostaa lentolippuuaan verkosta, koska ihmiset haluavat henkilökohtaista palvelua...

Tämän kirjoituksen kommentit ovat suljetut.