Analytiikan viite/referral-data ja konversiolaskenta sekaisin spammauksen takia?
Suomen Yritystietopankin huijauslaskut rahastavat lomalaisia

Omnikanavaisuus on nyt kuuminta hottia

Ei ole yhtään markkinointiblogia, -julkaisua tai -seminaaria, jossa ei nyt kohistaisi omnikanavaisuudesta.

Jopa kaupan ala on vihdoin keksinyt, että ei kannatakaan pistää kaikkia munia samaan koriin, vaan pitää sekä myydä että ennen kaikkea markkinoida useassa eri kanavassa. Monikanavaisuus on kuulemma nyt jo menneen talveen lumia, kaikki on omnia. Mutta sehän sopii, koska omni tarkoittaa latinaksi kaikki.

Bullshit-bingosta tulee siis täydet pisteet, kun pistät pystyyn tapahtuman, jossa omnivaltaisesti kerrotaan omnikanavaisen myynnin rajattomista mahdollisuuksista omnikanavaisen strategian keinoin. Ja hyvänen aika, ei ainoastaan strategiat ja markkinointi ole omnichannel, vaan nyt myös media, pankkitoiminta, vähittäiskauppa, tutkimus ja mittaaminen. Samoin kuin kuluttajakokemus ja elämys.

Suosittelenkin, että laadit nyt pikaisesti Omnibus-tutkimuksella selvityksen Omnichannel Retailingin omnipotentista mahdollisuuksista, kun Omnichannel-strategiallla on valmisteltu Omnichannel-mediasuunnitelma Omnichannel-yleisön Omnikanavaisen elämyksen saavuttamiseksi.

Grafiikaksi riittää selkeä Gartnerin sivuilta pöllitty metrokartta Omnichannelin kentästä, ja seminaarin menestys on taattu.

Lisätietoja tämän linkin takaa: Omni Commerce.

Omnichannel

Kommentit

Feed You can follow this conversation by subscribing to the comment feed for this post.

Ville

Loistava näkökulma ja kartta.

Tämän kirjoituksen kommentit ovat suljetut.